27 Mayıs 2012 Pazar

MEYVELİ YAZ TATLISI





Yaz mevsimine yaklaştığımız şu günlerde artık ağır tatlılara da yavaş yavaş veda ediyorum. Yazın en çok meyve-sebze bolluğunu seviyorum. Meyve yemeyi pek sevmeyen, ancak tatlıya fazlaca düşkün biri olarak, bu tatlıyı pek severim. Üstelik hem hafif, hem de kalorisi de fazla değil..  Malzemeleri ve yapılışı da çok basit..

  • 1 paket petit beurre biskivü,
  • Meyve,
  • 1 paket jöle.

Borcama 1 ya da üstüste 2 sıra bisküvileri diziyoruz. Üstüne meyveleri yerleştiriyoruz. En üste de jöleyi tarifine göre hazırlayıp döküyoruz. Birkaç saat sonra yemeye hazır tatlımız.
Afiyet olsun...

5 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Aramıza hoşgeldin...
    İlk izleyicin beniiiiiim:)
    Tatlın çok pratik ve çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
    Seni Sade Kahve'de gördüm:)
    Benimde bir bloğum var. Bana da beklerim canım.
    Güzel paylaşımlar diliyorum,tekrar uğrıycam canım...
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  2. merhaba fatoş hanım. çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.
    ben de sizi izlemedeyim.. :))
    mutlu günler...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor ya.. bayıldım.. hemde basit.. ilk fırsatta deneyeceğim..ellerine sağlık arkadaşım..

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler sevgicim. evet çok basit. kısa sürede hazırlanıp, servis edilebilir. (çat kapı misafirler için özellikle :)) )

    YanıtlaSil
  5. istiyorummmmmmmm..... ben bu tatlıyı geldiğimde soğuk soğuk yemek istiyorum. Arkadaşım hayırlı uğurlu olsunnn. öptüm sıktım seni sarıldımmm birde..

    YanıtlaSil